Customer intelligence
Jest to skuteczny i zindywidualizowany zespół procesów stosowanych w marketingu na potrzeby lepszej komunikacji z klientami oraz rozpoznawaniu ich potrzeb.
Chciałbyś się dowiedzieć czym Twoi klienci są najbardziej zainteresowani odwiedzając Twoją stronę lub jak często do niej zaglądają? – wykorzystaj Customer Intelligence.
Jeśli klient odwiedzi Twoją witrynę, będzie ją przeglądał w celu potencjalnego zakupu bądź też takiego dokona, wszystkie dane behawioralne oraz transakcyjne danego użytkownika będą odnotowane w systemie. Automatycznie przydzielanie do sekcji daje wgląd na: częstotliwość odwiedzania strony, wartość zakupów, ulubione kategorie, czy również aktywność w mediach społecznościowych. Bazę danych możesz wykorzystać w organizacji i tworzeniu relacji klient – organizacja tworząc wyświetlane pod każdego indywidualnego użytkownika treści do niego dostosowanych. Dobra reklama zarówno prostota jak i wygoda zapewni większe zainteresowanie oraz szansę na potencjalny zakup.
Dzięki dobrej strategii i wykorzystaniu danych takich jak:
- dokonanie zakupu przez klienta,
- zalogowanie się lub rejestracja,
- otworzenie wiadomości email,
- korzystanie z wielu urządzeń,
- wcześniejsze odnotowania odwiedzeń strony.
Osiągniesz możliwy wzrost przychodów, ograniczenie rezygnacji i lepsze doświadczenia klienta.

Marketing automation
Nie trudno zauważyć, że obecnie coraz więcej rzeczy podlega automatyzacji. Wiele dziedzin bazuje na różnych systemach ułatwiających pracę jak i zrozumienie oczekiwań poszczególnych stron. Dzieje się tak również w przypadku marketingu. Marketing Automation przechowuje i przetwarza dane od indywidualnych klientów. Jeśli firmie zależy na zrozumieniu swoich klientów oraz dotarciu do nich, usługa Marketing Automation ułatwia osiągnięcie tego celu za pomocą zautomatyzowanych działań marketingowych, reklamowych jak i sprzedażowych. Wykorzystując daną usługę zyskach zainteresowanie klienta, a poprzez zautomatyzowany system nie będziesz musiał analizować i wprowadzać danych ręcznie. Wbudowane oprogramowanie identyfikuje klientów zbierając dane wykorzystując różnego rodzaju kryteria np. płeć klienta, wiek, miejsce zamieszkania. To właśnie świadczy o spersonalizowanym przekazie marketingowym.
System E-mail Marketing Automation
E-mail Marketing ma na celu wysyłanie kampanii, które będą bezpośrednio kierowane do Twoich odbiorców. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:
- tworzenie i zarządzanie baz adresów e-mail,
- przygotowywanie treści wiadomości e-mail,
- wysyłka wiadomości e-mail,
- obsługa informacji zwrotnych,
- tworzenie schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną.
Jeśli zastanawiałeś się kiedyś co zrobić aby mój newsletter był ciekawy i trafiał do gustu moich odbiorców, z E-mail Marketing Automation dowiesz się krok po kroku co stało się z Twoim mailem po jego wysłaniu. Dostaniesz wgląd do zachowań odbiorcy np. czy otworzył Twojego maila, które strony Twojej witryny odwiedził i na jakiej spędził najwięcej czasu. Wiedząc jak postąpił Twój odbiorca będziesz mógł:
- wysyłać kampanie oparte na danych behawioralnych z Twojej witryny internetowej,
- dosyłać rekomendacje produktów na podstawie ostatnich zakupów Twojego klienta,
- wykorzystać autorespondery o tematyce dopasowanej do potrzeb odbiorców,
- personalizować wiadomości bazując na rzeczywistych preferencjach Twoich odbiorców.
Wszystkie wyżej wymienione usługi można nabyć korzystając z oferty edrone. Ich strona posiada szereg innych produktów, z którymi również warto się zapoznać w celu rozwinięcia swojego eSklepu.