Płatności i rozliczenia

Tak, rozliczenia kwartalne są możliwe. Ceny kształtują się następująco:

  • 300 produktów: 147 zł netto
  • 2000 produktów: 297 zł netto

Tak, za produkty należy zapłacić z góry. Kiedy klient zamówi towar w Państwa sklepie i zapłaci za niego, to po zaakceptowaniu tego zamówienia dodają Państwo produkt do koszyka na stronie Dropeo i płacą za niego z góry na stronie Dropeo. Formy rozliczenia:

  • przelew bankowy
  • szybkie płatności internetowe
  • kredyt kupiecki w przypadku dłuższej współpracy

Proces dokonywania płatności wygląda następująco:

  • klient zamawia towar w Państwa sklepie i płaci za niego,
  • po zaakceptowaniu tego zamówienia przekazują je do Państwo do realizacji przez Dropeo – wybierają Państwo konkretny produkt i płacą za niego z góry na stronie Dropeo.pl

Przekazanie zamówienia z mojego sklepu internetowego do Dropeo wygląda następująco:

  • klient kupuje produkty w moim sklepie i opłaca je
  • dodaję ww. produkty do koszyka Dropeo i składam zamówienie pamiętając, aby wprowadzić właściwy adres dostawy
  • opłacam zamówienie za pomocą szybkich płatności internetowych lub przelewu bankowego
  • Dropeo potwierdza przyjęcie zamówienia i rozpoczęcie jego realizacji
  • produkty zostają wysłane na adres dostawy, który podałe/am
  • otrzymuję numer listu przewozowego
  • informuję klienta o wysyłce i przekazuję mu numer listu przewozowego

Load More

Produkty

Tak. Zgłasza się do nas coraz większa ilość dostawców z zagranicy. Ich produkty pojawią się na Dropeo jesienią 2020r.

Tak, jeśli produkt z jakiegoś powodu nie będzie Państwu odpowiadał, będzie można wymienić produkt/y w trakcie trwania abonamentu

Tak, politykę cenową kształtujecie Państwo sami odnosząc swoje ceny do cen podanych na stronie Dropeo. Wybór produktów zależy wyłącznie od Państwa.

Load More

Współpraca z dostawcami

Zdjęcia wszystkich produktów mogą być wykorzystywane do ich sprzedaży dopóki korzystacie z nich Państwo w ramach platformy Dropeo. Jeśli mają Państwo zamiar używać zdjęć w innych celach (np. marketingowych), każdorazowo konieczna będzie indywidualna ocena sytuacji. Każdy dostawca ma własną politykę dotyczącą udostępniania zdjęć, określoną w regulaminach, która uwzględnia jego własną wizję marki, jak i elementy prawa autorskiego.

Nie trzeba podpisywać oddzielnej umowy z dostawcą.

Load More

Współpraca z Dropeo.pl i zamówienia

Nie istnieje opcja okresu testowego, ponieważ każde wdrożenie ma dla nas charakter indywidualny. Jeśli jesteście Państwo zwolennikami okresu testowego, bardzo prosimy o informację i przedstawienie swojej argumentacji. Rozważymy Państwa opinię.

Nie, wszystkie procesy wymiany danych ze sklepami internetowymi oraz dostawcami są w pełni zautomatyzowane. Dotyczy to procesu integracji bazy produktów DROPEO ze sklepem internetowym, zamawiania towarów, płatności, wysyłki, jak również komunikacji pomiędzy poszczególnymi uczestnikami.

Integracja bazy produktów z Dropeo z moim sklepem wygląda następująco

  • zakładam konto na Dropeo
  • wybieram odpowiadający mi Pakiet Integracyjny i opłacam go
  • podłączam swój sklep internetowy do Dropeo za pomocą Automatycznego Integratora lub plików xml/csv
  • wybieram produkty na stronie Dropeo (liczba produktów, które mogę umieścić w sklepie zależy od Pakietu)
  • wybrane produkty pojawiają się w moim sklepie internetowym i zaczynam je sprzedawać.

Load More

Wysyłka towarów

Jeśli produkty będą wysyłane z różnych magazynów niezbędne jest opłacenie dwóch wysyłek. Jeśli towar ma zostać wysłany z 2 różnych magazynów z różnych końców Polski, to wiezie go 2 kurierów. Większość sklepów uwzględnia te koszty w cenie produktu lub nieco zwiększonej cenie transportu (tym bardziej, że większość zamówień to pojedyncze pozycje).

Kwestii kosztów transportu nie należy rozpatrywać jednostkowo, ale statystycznie np. na 100 zamówień w miesiącu 20 to zamówienia z różnych magazynów więc przesyłek było 120. Zatem średni koszt wysyłki zamówienia wynosi 120% ceny jednostkowej. Wynika z tego, że pojedyncza wysyłka kosztuje średnio nie 15, ale 15 + 20% = 18 zł Te 3 zł różnicy należy traktować jako stały koszt obsługi każdego zamówienia. Powyższe liczby to przykład i wartości zależą od wielu czynników – konkrety pojawiają się po kilku miesiącach działalności.

Koszty wysyłek pozostają pod Państwa pełną kontrolą. Należy je uwzględnić we własnym cenniku.

Load More

Zwroty

Nasza działalność opiera się na zasadzie B2B. W takim przypadku nie obowiązują postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku. Sklep ma prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy jedynie w przypadku, gdy klient otrzymał nieprawidłowy, wadliwy lub uszkodzony produkt.

Load More

Dropshipping sukienki

Hurtownia dropshipping z kategorii: odzież, zegarki, buty, biżuteria

Skomponuj wyjątkową ofertę dla swojego sklepu

przeglądaj i wybieraj