
Hurtownia dropshipping z kategorii: odzież, zegarki, buty, biżuteria
Skomponuj wyjątkową ofertę dla swojego sklepu
przeglądaj i wybierajTak, rozliczenia kwartalne są możliwe. Ceny kształtują się następująco:
Tak, za produkty należy zapłacić z góry. Kiedy klient zamówi towar w Państwa sklepie i zapłaci za niego, to po zaakceptowaniu tego zamówienia dodają Państwo produkt do koszyka na stronie Dropeo i płacą za niego z góry na stronie Dropeo. Formy rozliczenia:
Proces dokonywania płatności wygląda następująco:
Przekazanie zamówienia z mojego sklepu internetowego do Dropeo wygląda następująco:
Tak. Zgłasza się do nas coraz większa ilość dostawców z zagranicy. Ich produkty pojawią się na Dropeo jesienią 2020r.
Tak, jeśli produkt z jakiegoś powodu nie będzie Państwu odpowiadał, będzie można wymienić produkt/y w trakcie trwania abonamentu
Tak, politykę cenową kształtujecie Państwo sami odnosząc swoje ceny do cen podanych na stronie Dropeo. Wybór produktów zależy wyłącznie od Państwa.
Zdjęcia wszystkich produktów mogą być wykorzystywane do ich sprzedaży dopóki korzystacie z nich Państwo w ramach platformy Dropeo. Jeśli mają Państwo zamiar używać zdjęć w innych celach (np. marketingowych), każdorazowo konieczna będzie indywidualna ocena sytuacji. Każdy dostawca ma własną politykę dotyczącą udostępniania zdjęć, określoną w regulaminach, która uwzględnia jego własną wizję marki, jak i elementy prawa autorskiego.
Nie trzeba podpisywać oddzielnej umowy z dostawcą.
Nie istnieje opcja okresu testowego, ponieważ każde wdrożenie ma dla nas charakter indywidualny. Jeśli jesteście Państwo zwolennikami okresu testowego, bardzo prosimy o informację i przedstawienie swojej argumentacji. Rozważymy Państwa opinię.
Nie, wszystkie procesy wymiany danych ze sklepami internetowymi oraz dostawcami są w pełni zautomatyzowane. Dotyczy to procesu integracji bazy produktów DROPEO ze sklepem internetowym, zamawiania towarów, płatności, wysyłki, jak również komunikacji pomiędzy poszczególnymi uczestnikami.
Integracja bazy produktów z Dropeo z moim sklepem wygląda następująco
Jeśli produkty będą wysyłane z różnych magazynów niezbędne jest opłacenie dwóch wysyłek. Jeśli towar ma zostać wysłany z 2 różnych magazynów z różnych końców Polski, to wiezie go 2 kurierów. Większość sklepów uwzględnia te koszty w cenie produktu lub nieco zwiększonej cenie transportu (tym bardziej, że większość zamówień to pojedyncze pozycje).
Kwestii kosztów transportu nie należy rozpatrywać jednostkowo, ale statystycznie np. na 100 zamówień w miesiącu 20 to zamówienia z różnych magazynów więc przesyłek było 120. Zatem średni koszt wysyłki zamówienia wynosi 120% ceny jednostkowej. Wynika z tego, że pojedyncza wysyłka kosztuje średnio nie 15, ale 15 + 20% = 18 zł Te 3 zł różnicy należy traktować jako stały koszt obsługi każdego zamówienia. Powyższe liczby to przykład i wartości zależą od wielu czynników – konkrety pojawiają się po kilku miesiącach działalności.
Koszty wysyłek pozostają pod Państwa pełną kontrolą. Należy je uwzględnić we własnym cenniku.
Nasza działalność opiera się na zasadzie B2B. W takim przypadku nie obowiązują postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku. Sklep ma prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy jedynie w przypadku, gdy klient otrzymał nieprawidłowy, wadliwy lub uszkodzony produkt.
Skomponuj wyjątkową ofertę dla swojego sklepu
przeglądaj i wybieraj