Remarketing, dobra kampania reklamowa

Jeśli posiadasz firmę zapewne wiesz, że żeby osiągnęła sukces potrzebuje dobrej kampanii reklamowej. Jest to dobry sposób na pozyskanie większej liczby klientów poprzez promowanie swoich produktów. Reklamy są powszechne na cały świat i spotykamy je na każdym kroku. W dobie internetu większość firm decyduje się na reklamy online. Co więc należy zrobić aby zaistnieć na banerach reklamowych każdej witryny? Odpowiedzią na to pytanie jest remarketing.

Rozpoczynając korzystanie z remarketingu najpierw musisz zaznajomić się z usługą Google Ads (dawniej Google AdWords). Jest to system, dzięki któremu będziesz mógł wyświetlać reklamy swojej firmy w trzech podstawowych postaciach: tekstowej, graficznej oraz video. Google wykorzystuje swoją wyszukiwarkę udostępniając Tobie miejsce na górze i na dole strony w postaci zielonego znaku „reklama”. Na większości stron znajdziesz powierzchnie reklamowe, w których widnieją banery reklamowe, te z kolei wyświetlają reklamę Twojej witryny we wcześniej wspomnianych formatach.

Remarketing to rodzaj kampanii udostępnianej w ramach usługi Google Ads. Jest pewnego rodzaju przypomnieniem dla osoby, która wyraziła zainteresowanie Twoim produktem. Jak to działa? Gdy klient kliknie w link lub obejrzał film na stronie procedura zostanie uruchomiona. Remarketing głównie można podpiąć pod różne podstrony Twojej witryny. Załóżmy, że jest to koszyk klienta, bardzo często stosowany motyw przez większość firm. Klient niepewny zakupu produktu pozostawia go w koszyku, celem remarketingu jest dotarcie do takiej osoby wyświetlając jej reklamy produktu, który prawie zakupili. Przejdźmy teraz do innego przykładu. Powiedzmy, że Twoim celem jest jak największa sprzedaż bielizny damskiej. Podpinasz wtyczkę pod konkretny produkt lub całą kategorię, używając słów kluczy np. biustonosz, bielizna damska. Uwzględniani do wyświetlania Twojej reklamy będą Ci, którzy przeglądali Twój sklep w celu znalezienia ofert biustonoszów lub ogólniej, bielizny damskiej. Reklamy pojawiać się będą na różnych stronach internetowych, które pozwalają usłudze Google Ads na dodawanie reklam.

Używając remarketingu jesteś w stanie przyciągnąć większą ilość klientów oraz zachęcić tych niezdecydowanych do kupna Twoich produktów. Połącz to ze zniżkami bądź darmowymi dostawami, a oferta będzie jeszcze bardziej atrakcyjna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *